just uh question .

  • Author
    Posts
  • thisashleytaylor
    Post count: 226

    I wasnโ€™t, but yesterday I found a Yoobi backpack that I LOVE, and now Iโ€™m sooo looking forward to the school. ๐Ÿ˜œ

    • jasmine-_
      Post count: 25

      hope you have uh good year boo ๐Ÿฅณ๐Ÿ’™ !

  • vanessamariana133
    Post count: 91

    i’m a senior in High School but guys enjoy Middle School because it’s much more peaceful. Love you guys and Good Luck

    • jasmine-_
      Post count: 25

      love you more hun & thanks ๐Ÿ’™ . . .

  • wmaple123
    Post count: 377

    Me on 1st day of middle school:
    OMGASH I SO EXCITED I LOVE MIDDLE SCHOOL U GET LOCKERS AND NICE TEACHERS AND STUFF
    Me 2 weeks after school starts: … why canโ€™t I just go back to 1st grade

    • jasmine-_
      Post count: 25

      omg fr sis ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ .

  • picietiny
    Post count: 58

    Same I legit want to be back like rn

    • jasmine-_
      Post count: 25

      me too ๐Ÿ’€ . . . we start august 8 thank god even though iโ€™ll regret saying i wanted to go back to school ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ .

  • heaven_009
    Post count: 35

    Me but at the same time not me๐Ÿ˜…

    • jasmine-_
      Post count: 25

      awe sis ๐Ÿคฃ . i feel ya !

  • dancer12dance
    Post count: 94

    me

    • jasmine-_
      Post count: 25

      sis have uh good year ๐Ÿฅณ .

  • braceface_babe
    Post count: 49

    i am but ik ill regret it๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜’

    • jasmine-_
      Post count: 25

      omg me too sis ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚ lmao !

  • jordyn0107
    Post count: 12

    Not me ๐Ÿ˜‚

    • jasmine-_
      Post count: 25

      girl i feel you lol !

    • jasmine-_
      Post count: 25

      2 more weeks till i startttt

  • hazel5
    Post count: 2816

    I wasnt initially but now i am โค๏ธโค๏ธ @Jasmine._

  • jasmine-_
    Post count: 25

    whoโ€™s ready for school lol ๐Ÿ‘€ ? i am ๐Ÿคฃ..

You must be logged in to reply to this topic.